Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Comunitat Valenciana TV INTERCOMARCAL

L´Oratge 07/04/25: Setmana pre-pasquera

L’oratge estable del cap de setmana deixa pas a una setmana d’oratge més variable i insegur.

Així ho indica la previsió setmanal d’Aemet: dona pluja al sudóest de la Península i també ací a la Comunitat valenciana. No seran importants però estem davant una setmana típicament primaveral quan tot el món pregunat pel temps que farà d’ací a una setmana, pel temps que farà en Setmana Santa.

 

 

 

De moment esta setmana les previsions marquen temps variable amb algun ruixat per esta zona i temperatures altetes per l’època…i per a Pasqua no pinta mal però encara queda lluny

Oratge estable per obrir la setmaba amb algun ruixat tempestuós esta vesprada al nord amb pocs canvis en les temperatures tot i tendir a baixar esta vesprada.

Oratge estable i assolellat per a demà dimarts amb temperatures a l’alça al nord i sense canvis o a la baixa al sud i a la costa.

A partir de mitjan setmana, a patrtir de dimecres, tindrem notícies d’una nova borrasca atlàntica que deixarà l’oratge més variable i incert per a la segona part de la setmana


215