Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Comunitat Valenciana TV INTERCOMARCAL

L´Oratge 28/02/25: El cel anuncia canvis

El cel està anunciant canvis d’oratge des de fa un parell de dies

 

 

 

Hem vist albades i postes espectaculars: cel rogenc pluja o vent

Vent no se’n espera de mestral. Bufgarà de llevant i els models de previsió assenyalen pluja.

També s’han vist halos solars com a conseqüència de l’arribada de núvols alts des de l’interior. La part davantera del front que acompanya la borrsaca que ens ha d’afectar a partir d’esta nit

De moment l’aspecte del cel no és massa diferent al d’ahir. S’alternen els núvols i els clras que han mantingut suaus les temperatures, l’ambient és boirós i les temperatures màximes marcaran valors semblants als d’ahir.

Demà dissabte comença el mes de març i la primavera climatològica i les primeres mascletaes falleres amb importants canvis d’oratge.

Les temperatures marcaran valors que ens recordaran que la primavera astronòmica encara està vigent, els núvols es faran compactes i les pluges generals recordant-nos que en està època fallera sempre cal patir per l’otratge i a més, la pluja ens obligarà a suspendre els plans que tinguem el cap de setmana al’aire lliure perquè portà compte d’acompanyar-nos durant tot el cap de setmana

Demà ens espera un dia gris fred i passat per aigua amb una cota de neu que podrà baixar puntualment del 1.000 metres i amb vents que aniran reforçant-se de sud a nord deixant la mar alterada

Diumenge cal esperer pluges menys intenses i generals però també serà un dia gris i ben fresc.

Dilluns tindrem una nova ‘passada’ de pluges que seran de nou més generals i intenses i fent cas a les previsions d’este matí dimarts els núvosl quedarien més trencats i menys actius menytre que dimecres i dijous la pluja es desplaçaria cap al nord afectant de forma més directa el nord de València i bona part de Castelló.


207